Zwrot zakupu
1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni.
2. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu w nienaruszonym stanie na adres: ul. Nad Drwiną 10, 30-741 Kraków wraz z otrzymanym z przesyłką dokumentem zakupu (paragon lub Faktura VAT). Przesyłkę należy odpowiednio zabezpieczyć, aby nie doszło do uszkodzeń i utraty wartości zwracanego produktu.
3. Środki za zwracane produkty zostaną przesłane na wskazany numer rachunku bankowego w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
4. Istnieje możliwość skorzystania z usługi umówienia kuriera oferowanego przez Sprzedawcę za dodatkową opłatą. Należy w tym celu skontaktować się ze Sprzedawcą.
Reklamacja produktu
I Reklamacja z tytułu gwarancji.
1. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Okres gwarancji dla Produktów wynosi od 12 do 24 miesięcy i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta.
3. Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu: paragon lub faktura VAT.
4. Gwarancja nie wyłącza uprawnień wynikających z rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, określone w Kodeksie cywilnym.
II Reklamacja z tytułu rękojmi.
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)
2. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ares@aresbhp.pl lub pisemnie na adres: ul. Nad Drwiną 10, 30-741 Kraków.
3. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
4. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Nad Drwiną 10, 30-741 Kraków.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
6. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
7. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku.